1 de febrer del 2008

Gent incompetent 2...

Queda demostrat, són uns incompetens, i a sobre dient que eren els meus arxius, la mare que els va parir. Les he portat a un altre lloc i estan de p mare les fotos! O sigui que això vol dir que després d'exàmens que es preparin perque això no acabarà així...penso anar i només pq vegin que el problema no era meu si no seu!! No suporto quedar malament o com la responsable d'algo quan la culpa és d'un altre i n'estic segura, i a més, ho puc demostrar!!!!! Així que ja els hi diré unes quantes de coses ja... imbècils ALA!! (emoticono d'aires chulescos) jeje
Però ho veieu...malgrat tot me'n estic sortint...si es que...si la menda té un objectiu, no para fins que ho aconsegueix....a base de no mumir i també de l'ajuda rebuda per part d'algunes persones, mil gràcies!! doncs tot va sortint bé...

Al marge d'això ahir vaig rebre una bona notícia...encara no hi ha res segur i per tant no vull fer-me il.lusions així que quan hi hagi alguna cosa més definida ja ho comentaré jeje

Bueno, vaig a seguir amb la feineta....necessito un break!!! Vull viatjar!!! jaja

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Vale, tu t’ho has guanyat…

T X U N G A A A A !!!!

I N C R E P A D O R A A A A !!!!

A G R E S I V A A A A !!!!

V A C I L O N A A A A !!!!!!

Jajajaja!!! Ieeeeeeee!!!!

Juer, en una entrada has fet rècord!!!!!! Si és que ja ho dic jo, que qui s’estressa… és pq vol!! Ja es poden anar preparant aquests del "garito xungo", pq veure’t de mala òstia, ha de ser… buffff!!! Ni m’ho vull imaginar!!! Jejeje!!!

De tots és sabuda la dita que diu… "le feina ben feta, no te fronteres", i puc donar fe del currasso i alhora del resultat… B R I L L A N T !!!! Així que novament, et guanyes un F E L I C I T A T S!!! (apa, així no et queixes que tot són "motes xungos").

Va tira a estressar-te un xic!!!

Salut!!!!!

P.D: Què passa quan li claves el colze a una làmina de cartró ploma??
Doncs que surt un B O N Y !!!!!

Àurea ha dit...

Jajajajaja vaja tela....

El que és curiós és que mai m'hagis vist de mala llet...oi? mmm viam que hi penso...crec que no...si més no de dr jeckill no jeje (o com s'escrigui jaja)

No et passis amb el tema fotos que tampoc són per tant...no et discutiré la currada que em va donar, això sí....bufff mare meva...i a tu per la part que et toca bitxito, mil gràcies! L'important és que ho vaig preparar tot amb molta il.lusió, independentment dels resultats que obtingui!

I sí, va amb la meva emprempta, amb bonyet inclòs, això sí, nomès per la part del darrere jeje

Abril ha dit...

No em pots deixar així a mitjes (és lleig), tens una bona notícia??? QUINA???????!!!

guapa!!!!

Àurea ha dit...

Ja ja és una tonteria perque després aacbarà en res sniff és respecte el meu pis, Un noi està interessat però hem d'acabar de definir unes coses i bé, ell vol mirar més però li encaixa bé...ja veurem...però jo nomès amb saber que hi ha interès ja m'animo però bueno, no em faig il.lusions...m'en sortiré! :)
MUAAA

Unknown ha dit...

jajajajaja, ets la llet! pandilla de incompetents! jejeje, pero ahí está la sister, que m'ha fet molt de tieta aquest any, ja tocava eeeeh!

Colta nem a fotre canyaaaa que a mi m'agrada fer-ho i a més descarrego jajaja.

Petonets guapi segueixo amb potoxop.

Anònim ha dit...

Viam, t'he vist stressada, amb atac de riure, de rabietes,... ummmm... que jo recordi, de mala òstia, allò que dius mala òstia... pos va a ser que no!

Consti que aquesta te l'has posat tu...

D R A. J E K Y Y Y Y L L !!!!

Ieeeeeeee!!! Quin paligru... ainsss!!

Evidentment, i com bé dius, els resultats de les afotos són el de menys, però si a part de quedar brutals ho vas fer amb il.lusió... pos ja tens el teu premi!!
I ja saps com va no??
Mil de res, a disposar...

I tu ves fent amb el tema bonys, que ja saps que s'enganxen... i es comença fent un bony al cartró ploma, i s'acaba amb el cap ple de bonys... C a p d e B o n y !!!

Salut!!!!