6 de febrer del 2008

No ho entenc...

Simplement no entenc com la gent pot ser tan fastigosament fastigosa, tan insensible amb la natura, els animals i amb el nostre món en general. Només en tenim un i si seguim així no ens durarà gaires anys més. Tants anys perque hi hagués evolució humana (encara n'hi ha molts, la majoria, que no arriben ni a tenir el cervell d'un mosquit pobres...) i en tant pocs anys ens hem carregat el planeta...

A la merda els casquets polars, moltes espècies en perill d'extinció, la capa d'ozó cada cop més gran, basura per tot arreu, costes destrossades pel boom inmobiliari, boscos cremats, maltractament d'animals (i no entro en temes com l'abús i explotació de tot tipus de l'home pel propi home..etc)....en fi...podria continuar tot el dia i sortirien coses...merda de societat capitalista, consumista i insensible en la que vivim...

M'agradaria poder imaginar que en uns anys les generacions properes reaccionaran i que prendran consciència, però crec que potser serà massa tard, de fet ja és massa tard...quina merda de debó...

Em pregunto perquè la gent es així...no entenc res, de veritat que m'ho expliquen i no ho entenc...

Aquesta entrada es una entrada de denúncia, plena de tristor, impotència i ràbia continguda...

http://www.elpais.com/articulo/sociedad/mayor/vertedero/mundo/oceano/Pacifico/elpepusoc/20080205elpepusoc_14/Tes

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Més roig...

Què hi fas aquí tot sol
posa´t de peus i mira el que tens
aquí al teu costat
abans de venir al món
tot era millor, i no feia pudor
tot ha canviat
només cal una mirada
per veure molt clar
tot el que passava
no sé si se n´adonaren
però amb el mal que així feien
pitjor ens tornaven
i pensar que l´home
ara es veu tan home
varen caure algunes fulles,
i era el cel de color plom
i aquell color vermell
aquell verd agonitzant, quan veus que el món
es torna boig -voldries fer...
però és que no pots!!

Més roig, tacat de sang
de gent sense cor
només que ha perdut
tot el seu encant,
més roig, que va arribar
amb lleis infernals
d´aquells que obliden
que també són, que també són animals
i els pobres van morir
pensant un perquè i pensant: jo que he fet...
i no van descobrir
que aquests són pitjors
que assessinen x diversió
correu animals, ja res no es pot treure de tant trist final
la muntanya perd l´encant
esquitxada per la sang
magia destrossada
per un ésser que se´n diu humà...
Quan veus que el món es torna boig
voldries fer... però és que no pots

I pensar que l´home ara es veu tan home...
Màgia de la tarda
màgia amb llàgrimes de sang
que ens fara pensar qui som
quan veus que el món es torna boig
voldries fer....

Lax'n Busto.

Comparteixo la teva tristor, impotència i ràbia continguda... a les mans de cadasqú de nosaltres està fer un mínim per Tot Això...

Salut!!!

Unknown ha dit...

hola guapi!
es totalment injust el que l'home fa amb la naturalesa, no entenc aquesta falta de sensibilitat, aquesta falta de sentiments pel món que ens envolta.

Es fan barbartitats, injusticies i la merda es que poc podem fer. Tants animals en perill d'extinció per culpa de l'home, per què hem de ser tant destructius!!!.

Vull somiar que algun dia tot canviarà.

Petonets guapi!

Anònim ha dit...

Jope, com està el pati!

Cuidadín, cuidadín, que amb lo xiflades que estem, ens anem potenciant, i en dos dies estem en el comando actiu de Greenpeace...

Petons, mil

Com va anar ahir?

Àurea ha dit...

Doncs és el que em venen ganes de fer. Ja m'ho vaig estar mirant quan vivia fora i abans de fer foto volia fer biologia marina i ficar-me a Greenpease o alguna ONG per intentar fer alguna cosa per salvar ni que fos una balena...poder contribuir en algo...i no ho descarto que un dia faci alguna bogeria i ho deixi toti em dediqui a una de les coses que més m'agraden, la natura i els animals...

Ahir em va liar l'esca i em vaig quedar a una xerrada d'un poerta filòsof alla al cole. Va estar bé.

L'espectacle Cavalia...increible...em va emocionar molt i almenys vaig veure que hi ha persones que estimen i respecten els animals..

Anònim ha dit...

Ja, ja, ja!

Què fort...Dios los cria y ellos se juntan...

Vols que et digui que jo també quasi faig: ciències del mar...a Cadis, perquè en aquells temps només es feia allà.

A mi el que m'emociona és el mar...

No et van fer sortir com a la més desbocada de la quadra? ;)

Àurea ha dit...

Jjajaja sí sí jo estava entre Ciències del Mar i Biologia Marina, jo vaig mirar Cadis i Las Palmas :)
Al final vaig escollir fer fotografia al IEFC queè fort no?
De fer tb podríem denúnciar el que passa i intentar fer algo amb les nostres fotos...és una altra sortida que em plantejo...
Som les millors!

Go descas go!! :))

Ahir no em van veure, hi havia tant cavall que vaig passar desapercebuda ;)

T'etim!