3 de febrer del 2008

Willkommen, bienvenue, pasa...la vida és un cabaret...

Què passa quan a una dona estressada com jo, després dels exàmens i a mitges entregues de treballs, la porten al teatre a veure cabaret??? Doncs que la treuen a l'escenari mentre diuen...."Señoras y señores...les presento a la mujer más bella del Kit-Kat Club!!!!" jajaja mare meva...em tremolava tot....

Ahir vaig anar a veure Cabaret, obra que us recomano, malgrat no ser una boja dels musicals, em va encantar. A part d'això em van fer una mica partícep de l'obra...després del descanse, baixa el prota allà tot enèrgic disposat a prendre una noia per ballar, i se m'acosta i em senyala dient..."Tuuuuuuu"...i no sé ni com ni res però en uns segons era allí dalt l'escenari ballant amb ell. Fins i tot em va proposar fer un "sandwich" amb la companyia amb la qui vaig anar...molt fort...jaja però bueno encara estava per venir el moment més friki i surreal, em va estampar un petó als morros i em va deixar tot de pintallavis jaja fins i tot al braç...vaja tela jaja què divertit!!

Ja és la segona vegada que em passa algo així en mig de molta gent que t'agafin i et facin sortir, però al teatre..imposa...jaja

En fi, una nit molt divertida. Un 10!

MUAA

Life is a cabaret!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Juas juas juas!!!!!

I jo que encara ric... jajajaja!!! Per veure't, per veure't!!!! jajaja!!

... que allò, més que pintallavis, semblava betum de sabata en forma d'arc de Sant Martí... jajajajaja!!! Què gran!!!

De debó que va ser memorable!! Quina paia... si no saps anar al teatre sense liar-la... al cotxeeeeeee!!!!!

La vida... la vida és un Cabaret!! I aquests moments són els que fan vibrar l'espectacle!!!

"Señoras y señores… les presento a la mujer más bella del Kit-Kat Club!!!!!"

Salut!!!

Abril ha dit...

siii...la vida es un cabaret, i com m'hagués agradat veure't! hi ha fotos????

jejjejee
muacks

Àurea ha dit...

No et passis...bueno de fet era un maquillatge waterproof que no marxava ni amb disolvent jajaja què bo! Què faria per embrutar-me el braç it tot, tanto se me pegó el colega? jajaja Què boooooooo!!! Brutal! No se m'oblidarà mai...

Abril, ja m'agradaraia que m'haguessin filmat o fet alguna afotillo...jo també em voldria veure...jeje

Unknown ha dit...

jejeje
hauria donat qualsevol cosa per veure't jijiji, quina llàstima que no està gravat... si es que es veritat la lies encara que no vulguis. Ets genial sister!!

MUAAAAAAA!!!