27 de febrer del 2008

Petit homenatge a un gran actor...

Bé, només volia homenatjar (espero que ho hagi escrit bé ja ja) a un gran actor, el meu actor preferit, des que aquell dissabte de 1993 vaig anar al cine amb mons pares i vaig al.lucinar amb la pel.li "In the name of the father". És el meu estimat Daniel Day Lewis.

Ja va rebre un òscar per la seva interpretació impecable a "My left foot" al 1990 i ha estat nominat varies vegades en aquests anys. Ara, l'ha tornat a guanyar amb una briliant actuació a "There will be blood" (següent a la meva llista de pel.lis per veure al cine ).

Enhorabona artista!

Uns petits exemples, i a sobre amb música d'U2...nomès pot ser un èxit rotund així :)

In the name of the father




Gangs of New York




PD: Ho sento si pensàveu que l'entrada anava pel Bardem, el qual trobo un actor genial, però no me l'estimo tant a ell jaja. L'enhorabona per ell també, s'ho mereix!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Vale, vale, no és música d'U2, ni tampoc la típica de la peli que potser el va fer destacar... però viam si coneixes algú d'aquests fotogrames...

http://www.youtube.com/watch?v=e4BG5ZeM__g&feature=related

Juer, que aquesta peli també va ser molt gran... i quan comença el típic... naaaa, na na naaaaa, na na naranaaaaaa... naranaaaaaa, na na nanaranaaaaaa, na na naaaaa... que és de llagrimeta!!!

Viam com sóna aquest na ra na...

http://www.youtube.com/watch?v=ygNuRpwZqRU&feature=related

Un bon homenatge!!!!

Referent a la nova imatge del blog... ummmm... jajajaja!! La foto molt maca, però una coseta... què vol dir aquesta ralla blanca que surt a sobre del teu cap de bony!!! Jajajaja!!! Colta, que a mi m'han parlat d'un programa que es diu futuxop que va de meravella... jajaja!!! Ieeeeeee!!!! El petit desastret... jajaja!!! Quina paia... ara en serio, molt xula per això!!!

Va tira petit desastret!!!

Salut!!!!

P.D: Ens haurem doncs de creure lo de la briliant actuació a There will be blood, i me l'apunto també a la meva llista de pelis per veure.

Àurea ha dit...

Mira, no sé què collons (parlant malament per variar) és la franja blanca. Queda molt...jo...jaja

La pel.li, ja saps, de diumenge no passa!

Ara vaig a una reunió que es despedeix el gabatxillo, canviem de "jefe"....després escolto/miro els videos

MUAAAA

PD: Bon dia..sort que és divendres...

Anònim ha dit...

Ja...sniff...aquesta pel.li és sensacional. Jo crec que també d'òscar. La musica...no tinc paraules...excel.lent...

No volia posar aquí tots els videos perque no us cansés el tema però el cert és que aquesta no podia faltar.

Un altre apunt:

3 pel.lis on director (Jim Sheridan) i actor (Daniel D L) van coincidir:
-My left foot
-In the name of the father
-The boxer

Igual no us importa una m... però així teniu algo més de culturilla general ja ja

Anònim ha dit...

Un apunt per tu... MALPARLADA!!! Serà la tia txunga!!!!

Un altre apunt... naaaa, na na naaaaa, na na naranaaaaaa... naranaaaaaa, na na nanaranaaaaaa, na na naaaaa...

Tercer apunt... bon dia!! Divendres, divendres... faves tendres!!!

Un altre apunt... tu ves dient gabatxillos als teus jefes... jujujuju!!! Txungaaa!!!!!

Cinquè apunt... naaaa, na na naaaaa, na na naranaaaaaa... naranaaaaaa, na na nanaranaaaaaa, na na naaaaa...

Sisé apunt... de les tres pelis em quedo amb In the name of the father. Nunca te acostaràs sin saber una cosa más.

Penúltim apunt: igual no us importa una m... (merda?, minga?, macarra?...) Ara es talla dient tacos... jujujuju!!!! Re-txungaaa!!

Últim apunt... Salut!!!