25 de febrer del 2008

The bucket list

"The bucket list" o com la tradueixen aquí, que vaja tela... "Ahora o nunca" :

Ostres quina pel.li més xula vaig veure al cine ahir! Us la recomano totalment! potser si no sou una ment i esperit inquiet com jo no us agradarà tant. però jo, us asseguro, em veia reflexada en aquell Jack Nicholson tant radical i cabezota jaja amb les seves idees clares de la vida i de les coses. Tan decidit a jugar-s'ho tot i a fer allò que sempre hauria volgut fer i mai havia fet per qualsevol motiu que fós. Un paio casat 4 cops perque deia que malgrat haver estat enamorat sempre recordava i enyorava massa la vida de solter jajaja que bo!

Aquesta pel.li m'ha fet pensar moltes coses, i també en una conversa que vam tenir en el petit akelarre de divendres entre 3 liantes je je

De vegades certes situacions a la vida et fan dubtar de si fer algo no fer-ho, però després un dia, tot es posa al seu lloc. Unes altres situacions t'ho fan veure més clar que mai...en el meu cas, sempre acaba sortint aquest petit esperit rebel i sempre acabo treient la mateixa conclusió i aquests dies més que mai...(me la quedo per mi però els que em coneixeu bé ja sabreu per on vaig)

Descas del meu cor, gràcies per estar amb mi en tot moment. Gràcies a tots els qui feu la meva vida més alegre.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

aiiii el meu cul inquiet, jo també em sento identificada amb aquesta pel·li, suposo que moltes persones, vivim tan acceleradament que ens oblidem del que realment volem fer.

Molt interesant la conversa ;-)

Crec que m'agrada massa la vida de soltera, uf... no se que passarà bueno... avui tic més tonta de lo normal jajaja el massatge que em van fer ahir crec que em va afectar al coquis a part de tenir l'esquena feta pols jajaja.

Sistercilla, gràcies a tu per haver-me ensenyat a viure i per haver omplert la meva vida com ho has fet i ho continues fent. Ets adorable.

Simplement la vida sense tu no existeix, no es vida. Un petó enorme.

Anònim ha dit...

M'arriscaré doncs dient que et conec bé, que conec la teva conclusió.

I també m'arriscaré dient que a Mr. Jack Nicholson li va fer falta rebre la òstia d'una malaltia, de saber quan acabava, per saber el que havia de fer... ho tenia tot! Cal que ens donin una bufa tant gran pq reaccionem??

Un petit consell... sigues plenament egoïsta, pensa només en tu... si tu ets feliç, la gent que t'envolta serà feliç!!!

Que RES et faci dubtar!!! Que res et privi de la teva llibertat!!! No facis de tu i els teus pensaments el teu pitjor enemic...

Realment una peli increíble!!!

Començat a creure lo genial que ets, juer!!!!

Salut!!!