10 de febrer del 2008

New York New York...

Per fi, per fi estic més a prop de fer un dels meus somnis realitat...anar a la Gran Manzana...ja tenim els bitllets!!!
És el primer pas per veure l'Estatua de la Llibertat, passar pel Brooklin Bridge, pujar a l'Empire State, passejar pel Central Park...en definitiva, perdre'm pels carrers de la Gran Ciutat...comença el compte enrere...no puc esperar però l'espera serà dolça, molts preparatius, rutes, plans buf quina passada...queden 8 mesos...




I tot això ho faré com no, al costat de la meva companya inseparable d'aventures, la meva nena, la sister....la meva Gemma...sé ploraré d'emoció al moment que s'obrin les portes de l'aeroport, ho sé...de fet al fer el click de comprar el bitllet ja em va venir la llagrimeta...ai mare meva, si es que no es pot ser tan sentimental ;)

Sóc feliç!!!!

5 comentaris:

Unknown ha dit...

guapaaaaaaaa!! quina ilusiooo, veure la teva cara quan arribem allà no te preu, poguer complir un somni teu i veure't enormement feliç no te preu. Titiii quina emoció!!! que 8 mesos no es res!!! ja veuràs com riuràs de la Gemmeta amb aquest espaninglish que te jajaja. Quin perill les dues sisters allà jeje.

Sóc feliç només de veure't feliç a tu.

T'estimo moltisisisisisisisisiiiiiim.

Unknown ha dit...

ah! se m'oblidava! quedarà totalment filmat quan et caigui la babeta al sortir de l'aeroport jejeje i a càmera lenta i tot ala!.

Deja vu ha dit...

Què guay! Jo sempre que he anat m'ho he passat increïble....
Del dia a la nit passen una quantitat d'aventures...
New York és diferent de tot...

He flipat, en la meva vida he estat tan previsora...

Mua

Àurea ha dit...

Ja ho sé, NY és diferent a la resta del món, únic, com un petit pais independent on a cada racó passen coses...mare meva quines ganes!! :))

Perquè dius lo de previsora? Jo també ho he sigut, he comprat el bitllet amb molt de temps abans i així m'he estalviat pasta...menys mal que per un cop he fet les coses bé jeje
Ara falta decidir si tirem cap al Grand Canyon o fem una altra zona propera a NY pels estats del est...

Abril ha dit...

me n'alegro moooolt!!! espero veure les vostres aventures i desventures..jeje, que segur que són genials!!

petons