20 de febrer del 2008

Trust none of what you hear, and less of what you see...

Vinga va una mica més de melancolia i enyorança de NY! Només queden 7 mesos!!!
Bruce espera'm que vinc...:)

Simplement preciosa...




(No està sencera en aquesta versió però ja la trobaré...havia de pujar-la amb els violins...)


I got a coin in my palm
I can make it disappear
I got a card up my sleeve
Name it and I'll pull it out your ear
I got a rabbit in my hat
If you want to come and see
This is what will be, this is what will be

I got shackles on my wrist
Soon I'll slip 'em and be gone
Chain me in a box in the river
And I'll rise singin' this song
Trust none of what you hear
And less of what you see
This is what will be, this is what will be

I got a shiny saw blade
All I needs' a volunteer
I'll cut you in half
While you're smiling ear to ear
And the freedom that you sought's
Driftin' like a ghost amongst the trees
This is what will be, this is what will be

Now there's a fire down below
But it's comin' up here
So leave everything you know
And carry only what you fear
On the road the sun is sinkin' low
There's bodies hangin' in the trees
This is what will be, this is what will be

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Viam si ens entenem... si és cert el que he llegit sobre la cançó, i el que el meu anglès de poble txungo, del qual no esmentaré el nom pq cridaria a l'evidència, m'ha permés entendre, (collons quina intro més llarga!), diria que aquestes lletres, junt amb els seus acords, són una crítica a la manipulació política, i la restricció de la llibertat... toma intro profunda!!!!

En aquest sentit, estaria amb el teu títol... polítics que parlen per parlar... em crec el teu títol...
"trust none of what you hear, and less of what you see..."

Persones que parlen amb el cor... en aquestes confio en tot el que diuen, i en tot el que em fan veure!

Fa 15 minuts he tret la clau del cotxe... sonava Magic... ho diu un que parla amb el cor! Aquesta cançó és la bomba!!

De la teva entrada anterior em quedo amb una cosa... "Sóc Feliç!!!" Vols que et digui una cosa?? Felicitats, felicitats i felicitats!!!!!!! T'ho mereixes, us ho mereixeu!!!

Els somnis estan per fer-los realitat!!!

Juer, quin collons de comentari més llarg!!! Buffff!!!!

Diu el conillet que surt del barret... "salut!!!"

Ieeeeeeeeee!!!!

Unknown ha dit...

titi... evidentment simplement preciosa, encara que no entenc el que diu jajaja, pero m'agrada molt, amb els violins... transmet molt...

Mare meva! no m'imagino a les dues sisters allà jajaja, tu saps lo feliç que sere jo de veure't a tu amb un somriure enorme, un somriure que iluminara la teva cara i el teu cor. Titiiii que estic dessitjant que arribi aquest dia.

T'estimo tant sister...

Deja vu ha dit...

Jo també tinc unes ganes que arribi el dia. Serà el meu tercer concert del Bruce...Prepara't per sentir-me cantar a grito pelao....