29 de gener del 2008

Gent incompetent...

Viam, no sé ni com començar....ja torno a estar estressada...uffff

Es que em sembla increïble que en 3 dies que he portat fotos i coses per ampliar, escanejar etc hagin fet alguna cagada...no ho entenc en serio que m'ho expliquen i segueixo flipant en colors....cagada rera cagada. Si no tenen ni idea de portar un negoci, cony, que no ho facin! Ughhh (emoticono emprenyadisisisisim!!!)

Bueno, només em volia descarregar una mica, ja està, ara segueixo amb el futuxop a matar-me fent les coses bé perque després ells la caguin, si es que....mana collons...

Ja em sento millor jaja

PD: Cosa bona, ja hem fet exàmens de tecno, història i estudi!!! Yupi!!!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Apa, ja en tens un altre...

I N D I G N A D A A A A !!!!!

Juer, a aquest ritme arrasses amb tot el ventall d'adjectius de la "Real Academia de las Letras"...

Opcions que tens per descarregar la teva fúria...

1.- Fer una entrada de blog de caire "rabietes"... -> FET!!

2.- Fer un preparat amb una barreja de "potingues" per revel.lar (que segur que n'hi ha algun inflamable), donar-li forma de "cocktail molotov", i incendiar-els-hi el garito.. -> LLEIG!!

3.- Patir-ho en silenci com les... -> MÉS LLEIG ENCARA!!!

4.- Fer un parell, o tres, o quatre... o una dotzena de... Ohhhmmmm, ohhhmmmmsssss -> BUENO, AQUESTA ENCARA ES SALVA UN XIC!!!

5.- Flipar en colors... però vigila que els colors de la teva flipamenta no es distorsionin...

6.- Plantar-te en persona davant del garito i dir... "Si no sabeu fer les coses bé... al cotxe... juer!!!"

7.- Tenir la conciència tranquila sabent que tu fas les coses bé, i resignar-te a que hi ha gent "cagona".

8.- Buscar al Google com punyetes es diu un tipus de paper... paper ploma, cartró ploma, paper cartró ploma, paper-cartró-pes-ploma... collons, ja m'he perdut!!!

9.- Esperar la teva sessió de des-stress de massatge facial d'aquí a dos mesos...

10.- Se m'han acabat les idees!!! Collons, quina poca imaginació!!!

De l'entrada, queda't amb seguir fent les coses ben fetes, i amb la satisfacció d'haver-t'he tret de sobre aquests examens... Felicitats!!

Salut!!!!!

Anònim ha dit...

A on l'han cagat a Primer Plano, o al teu poble? (je,je,je).
Tan gran ha estat la magnitut de la desgràcia?
Jo ja estic preparada...
Piquete, piquete!

Anònim ha dit...

Al meu poble!!! Moriran....m'agrada l'opció de preparar el cocktail molotov!!!! ughhh jaja

Avui ja he mig solucionat un tema i aquesta tarda vaig a primer plano, i els adveriré...com no ho facin bé....se les veuran amb una escorpina!
M'han fet cagades amb les impressions, no m'han escanejat bé les diapos, bé han canviat un parell que no sé d'on cony han tret el numero perque ho tenia tot ben apuntadet 2 cops! I a sobre m'han espatllat un pen....kbronassos....

Abril ha dit...

em soladiritzo amb tu: SI NO SABEN TREBALLAR QUE N'APRENGUIN!!!!! A PRENDRE PEL.....

apa, ja està!!

Els exàmens bé?

jjeje

petonets

Unknown ha dit...

jajaja, me partoooo, Àurea es que em fa gràcia quan t'emprenyes aixi jiji, que dolenta soc (emoticono demonio) encara que tens raó INCOMPETEEEEEEEENTS.

Vull que acabi aquesta jaaaaaaa, ups! pero si no entrego quasi res jajaja.

Petonets sister FISRITAZA! ah! i.... GAFE! jajaja

Unknown ha dit...

Ups! m’he deixat una paraula abans, volia dir que vull que acabi aquesta SETMANA jaaaa, dios! Si es que ya no atino jajaja, les meves neurones patinen, més de lo normal jajaja