25 de gener del 2008

Relax total...

M'acaben de fer un massatge a la cara fa cosa d'una hora i mitja. Tot em sembla més fàcil i menys estressant...estic en un núvol en serio...

He decidit autorregalar-me cada 2 mesos o així un massatget o alguna cosa per l'estil...ala, per mi!

Veig que l'únic que pot "amansar la fiera que hay dentro de mi" és el ioga i els massatges. Ja que no puc fer ioga per falta de temps, (ningú em farà classe a les 11 del vespre, no? algun voluntari?) espero trobar-lo pels massatges :)

PD: Prova de que estic relaxada és la lentitut amb la que escric. Uns 20 minuts per aquesta mini entrada...jaja

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Jajajajaja!!!!

R E L A X A D A A A A A A !!!!!

Viam el que dura el teu moment relax...!!! Jajaja!!!

Llons de paia... 2 mesos... viam com ho fem anar... posem mesos de 30 dies... 60 dies equivaldrien a 1.440 hores, que alhora, serien 86.400 minuts, que serien 5.184.000 segons... coñu que m'he perdio...

Tutal... que comença a restar temps pel teu proper "moment per una mateixa"... jeje!!! Quina paia...

Per tant, haurem d'aguantar la fiera que llevas dentro... buffff!!! molt de temps!!!

Apa, a gaudir d'aquest moment relax!!!!

Salut!!!!

Àurea ha dit...

Doncs increïble però cert, fa 3 hores 30 mins i encara em dura...:)

Ara només sóc "fierecilla" jiji

Abril ha dit...

jajajaja.... doncs llavors potser l'hauries de fer cada setmana!!! Jo m'apunto amb tu!

I si veig una entrada més llarga a partir d'ara hauré de suposar que has tardat 1 h?

Ets genial!!!!

mua

Deja vu ha dit...

Uff, encara no m'he possat a estudiar....estic per tot menys per estudiar...crec que començo per historia...
Resignació, voy pa´lla
Força!

Àurea ha dit...

jaja sí...avui ja m'he estressat nois i noies....han vingut a veure el pis, he anat a portar unes fotos a imprimir i és la 1.30 i encarano m'he mirat res de res....he de fer maquetació de narrativa, etc etc en fi, que ja torno a l'estres quotidià...crec q en necesito un diari de massatges....relax relatiu, t'ofereixes?? jajaja

Un petó als tres! Us estimo! I un altre per mi, ala!

VISCA L'ESTRES! :)

PD: Ànims que no ens queda res...recta final d'exàmens...

Anònim ha dit...

Jajajajajaja!!!!

Si és que ja ho deia jo que no tornaria a trigar gaire en dir-te...

E S T R E S S A D A A A A A A !!!!

Ieeeeeeee!!! Jejeje!!!

Pos jo en conec un, que porta prop de les 24 hores tancat en una empresa, i s'ho està passant pipaaaa!!! Que ja no sé si apreto tecles o què punyetes... jajaja!! Podríem dir que m'estic començant a estressar!!!

Viam, viam, com va això?? Si m'ofereixo a fer-te un massatge?? Llons!!!! ...si com dius en necessites un diari... bufff!!!... quasi que m'ho penso eh??!! Jajajaja!!! Però bueno, si això ha de contribuir en la teva salut, i en que treguis unes notes d'escàndol, pos ja trigues, no?? Jajaja!!!

Apa doncs, que tingueu molta, molta, molta i re-molta sort en els examens!!!

A por elloooosssss!!!! Ànimussss!!!

Salut!!!!!

Joan Daniel ha dit...

Hola Àurea,
això el que necessito ara mateix que he arribat a Barcelona despres de fer 600 Km en cotxe i el que me queden per arribar a Cartagena i pujar a Madrid, un BON massatge!!!
ei, Sort als exàmens!!

Una Abraçada.Joan