15 de gener del 2008

Propòsits??

Mai he fet cap llista de propòsits quan començava un nou any...crec que s'ha de ser conseqüent al llarg de tot l'any i intentar seguir els nostres ideals i els nostres somnis...perquè a viam...no ens enganyem, si aquí la menda es proposa les típiques coses com:

1- Tenir més paciència
2-Fer més esport
3-Quedar més sovint amb amics...gent que fa molt que no veig i a la que estimo
4-No ser una estressada de la vida
5-Controlar el geni que "de vegades" trec
6-Arribar aviat a la feina
7-No fer esperar a TOTHOM amb qui quedo
8-Estalviar
10-Estimar-me més a mi mateixa
11-Ser moooooolt feliç....

Siguem realistes....és pràcticament impossible complir alguns dels pròposits esmentats aquí dalt.
Per començar, oblideu que no m'estressi, que cultivi més la paciència, que tingui menys geni, que no arribi tard a la feina ni quan quedo amb algú...llavors ja no seria jo home!! Així que propòsits 1,4,5,6 i 7 a la merda! Ala!
Lo de fer més esport i quedar més amb la gent està molt bé i m'encantaria de debó,però, em podeu dir d'on trec el temps? Ja en tenim dos més a la caca, el 2 i 3. Toma!
El 8, joder (perdó per les paraulotes, també hauria de ser algo a reduir, però què cony! Ai un altre cop jajaja) , ja m'agradaria a mi estalviar (i pagar deutes ejem...) però com no vagi pels voltants del Camp Nou , és a dir, que como no "venda mi cuerpo"...no sé, no sé, xungo ho tinc...
Total, que em quedo amb els dos últims....no són pas els més fàcils però crec que són bons....estimar-me a mi mateixa (ainsss què en farem de mi?) i ser moooooooolt feliç....sí, això és el que demanaria si fes una llista de propòsits del 2008 ;)

Algo que no cal que demani perque sé que ho tinc i ho tindré, és la vostra amistat i companyia, a tots els que em seguiu i m'estimeu....Us estimo molt i sempre vull tenir-vos amb mi! Ala, així d'egoïsta us ha sortit la nena.....però sabeu què? Doncs que sempre em tindreu a mi també...


Per tant....la cançó d'U2, Stay (Queda't) va per tots vosaltres...




PD: Com em podia oblidar d'un dels objectius més importants del 2008?? Això es OBLIGAT! jajaja no sabeu quin és?? Ja us ho dic jo....anar a NY NY....yujuuu

13 comentaris:

Unknown ha dit...

jajaja, sisteeeeeeer, que tas fatal del coquis!!, m'encanta aquesta entrada com he rigut!! mira, no has de canviar res de tu, perquè la teva manera de ser es el que et fa especial, tu ets conscient del que guardes al teu interior i de fet es el que mostres a tots els que t'estimem? crec que no ets conscient, pero saps que ets la persona més meravellosa que he conegut.

Estima't més, perquè t'ho mereixes i t'ho deus a tu mateixa, i... ser molt feliç, ho seràs titi i llavors ho serem les 2.

I per la meva part, clar que em tindràs sempre, es imposible el contrari.

T'estimo sister molt moltisisim.

Anònim ha dit...

no pateixis q al teu costat ja estem, i mira x on que al mateix temps et fotrem una mica mes de canya xq no pensis que tots els proposits esmentats i esborrats no estiguin al teu abast, q és més, crec que els tens, sols falta q et donguis conta que no ha de ser tot una exigencia 100% efectiva, sino que amb un petit percentatge ens conformem i aixi tu tb et sentiras mes bé! AMUNT QUE TU VALS MOLT

Anònim ha dit...

Nous propòsits per a les friky-fotos i per a qualsevol que es vulgui apuntar, sota supervisió de la teva farmacèutica:
- Ronda de tequila semanal
- Un problema de pantalons a solucionar (mínim un cada tres dies). A l'estiu es pot incrementar la dosi. Arribat a aquest punt, reunió urgent per tal de solucionar-lo, imprescindible la cervesseta...
En cas que es tracti d'un cas agut d' inconnexió sentimental, ruta de compres.....mínim de la despessa 120 euros...
- Ratllada per trobar aquella foto que busquem (tres a la setmana).
- Imprescindible frily-aventura (mínim una cada dos mesos).
- En quan al tema de l'esport...sempre queda l'alternativa, molt més agradable de cumplir, i el resultat és molt més altament gratificant...
- Seguiré informant...
Ho sento però per cap d'any va morir la última neurona que em quedava. Això, i el fetge, que va morir en acte de servei...
Tot i així, et desitjo:
FELIÇ ANY NOU! AQUEST SERÂ EL NOSTRE ANY...
Estic segura que ve ple d'il.lusions, alegries i felicitat...
Un petò!
T'estim.
Jo

Anònim ha dit...

Bueno, será molt curtet,ehh!!
Propóssits! tothom ens fem cada any que comença uns quants, peró pocs els acabem complint. Suposo que el més important es tenir-los i tenir a persones al voltant que t'ajudin aconseguir-los i a donar-te "la bronca" quan no els compleixis!!I aixó ho tens, així que t'has de sentir afortunada! com jo i tots els que ho tinguin!
Has estat sempre i se que hi continuarás estant igual que jo, ja ho saps!!petons
PD: jo també m'apunto als propossits de deja vu... jejeje

Anònim ha dit...

jua,jua,jua...com he rigut amb els teus propòsits...m'ha encantat...si senyor, APC!!!!

Àurea ha dit...

-Sister, tranqui que no canvio no, és impossible i tampoc ho intento :) és part del meu enact jajaja com sempre gràcies per les teves paraules
-Chechi queda pendent la sortideta de 3-4 dies a St Maurici, això es fa aquest any!...i qui vulgui venir ja sabeu!
-Deja vu m'encanta la llista i crec q és factible d'aconseguir! Sí que serà el nostre any sí!
-Maky!!! Artista!! :) Jo tb hi seré sempre, de fet ja fa uns anyets que compartim aventurilles...uns 14? bufff com passa el temps
-Abril, m'alegra fer-te riure! Ens hem de veure però ja! (perdona però tic lenta avui, que vol dir APC?)

Us estimo molt a tots mil gràcies!!!

Nima ha dit...

mira, el més important és estimar-se a un mateix.. el demés, vindrá sol.

És l'excusa per no haver de cumplir cap més dels anteriors!! t'ho diu una altra impuntual!!

Anònim ha dit...

Jajajajajaja!!!! Brutal, brutal i brutal!!!! Ieeeeeeeeeee!!!! Quina risa!!! Per un moment és com si t'hagués vist parlant... jajajaja!!!
Ei, una entrada espectacular... si senyora!!!!

Creu-t'ho, creu-t'ho i creu-t'ho Àurea, que si, que gent com tu n'hi ha poca... només cal que et vegis amb els ulls amb els que et mira l'altra gent... veuràs una persona increíble!! Estima't pq t'ho vals... quan ho aconssegueixis... veuràs com ets molt i molt més feliç!!!!

I si la setmana vinent es complís un propòsit??

Salut!!!

P.D: T'he dit que l'entrada és espectacular???

Àurea ha dit...

Nima, veig que això de ser impuntuals va en les escorpines ;) o simplement és allò que ens fa ser insuportablement irresistibles jajajajaja

Betadine (vale ya de mofar-se de les desgràcies dels demés sniffff) viam....quin dels propòsis s'em pot complir??? Perque hem quedat que "nomès" vull estimar-me més, ser feliç i anar a NY.....ostres....m'has comprat els bitllets?? Clar és això...gràaaaacies tiu....:))

Petonets als dos! MUA!

Àurea ha dit...

Bueno...tot llegint el que he escrit, desprès de publicar-ho això sí...he vist que la dislèxia cada cop la tinc més agreujada...he posat:
"és part del meu enact" comorrr, enact?? era encant...;)
Vale i a l'altre comentari..."proposis"?? mare meva...fatal...
Nanit a tots!

Anònim ha dit...

De res, a disposar...

Queda demostrat... propòsit número 1 (paciència)... a la caca!!! jajajaja!!! si és que ja ho dic jo... ainssssss!!!!!!

Va tiraaaaaaaaa!!!!!!!!

Salut!!!!

Abril ha dit...

apc= a prendre pel cul!!!

si, ens hem de veure però ja...però tranquila que de moment segueixo rient!

Anònim ha dit...

Àurea,
Mira aquest blog:alcaliudelsmots.blogspot.com