7 de setembre del 2008

Viva la vida!



Que visca la vida i visca l'amistat! Visca La Meri, visca la Gemma i visca jo! ala! jaja L'amistat que ens uneix és especial i única i espero que sempre ho segueixi éssent...
Ahir vam anar al concert de Coldplay. Ens ho vam passar d'allò més bé, vam beure, riure, cantar (o algo semblant jaja) i ballar com boges i ens vam emocionar per moments. Algunes més que d'altres (ejem ho dic pel moment durant el tema Yellow per exemple jaja) :)

Gràcies nenites, us estimo!


Ho sento però aquestes també les havia de posar jajajajajajaja

5 comentaris:

Gemma Delgado ha dit...

Cada dia estic més convençuda de que qui em dona la felicitat sou vosaltres, imagineu-vos lo feliç que em sentia que no parava de fer tonteries, era jo!! “La Txunga” amb les seves patades voladores, sense alcohol ni res jejeje, les tres som diferents però es realment el que fa que tinguem aquesta gran amistat, quan us escolto estic aprenent contínuament... em feu estimar la vida, em feu disfrutar de cada segon de la meva vida mentre estic amb vosaltres, sou l’únic que necessito per ser feliç.

Nenites meves no us puc estimar més es totalment impossible, i ja callo que estic plorant que ja veu notar ahir que estava i estic molt melancòlica.

Petons i abraçades teletubbies de les meves, de les que fan mal, ostres! La Meri encara no ha provat les meves abraçades teletubbies, la pròxima no t’escapes!! Al Luis li va cruixir la mandíbula i tot jajaja.

Per cert! el concert GENIAAAAL!! VIVA LA VIDA!!

MUAAAAAAAKS!!

Unknown ha dit...

ups! no surt el meu nom merda! es que vaig fer una frikada, cago en tot!

Abril ha dit...

....i q es la vida sense aquestes amistats especials...

tenir-ho i saber-ho ens fa afortunades

;)

Anònim ha dit...

Ja,ja,ja!

La veritat és que m'ho vaig passar increible. Però crec que el mèrit és més nostre que de Coldplay. I sinó pregunta als que estaven asseguts darrera nostre, es tronxaven....

Tinc una proposta: fer una gira mundial, tipus rotllo "abrazar a Amma", però el nostre espectacle incluirà:

- conversa paranoica entre nosaltres (aquest serà el plat fort).

- diverses performances, concurs de lanzamiento vertical de cacahuete, finalizado por un "acurada" y certera recogida con la boca(grrrrrrrr, suena mal, ja li buscarem un nom glamouros),etc.

Bé, no puc continuar que marxo a treballar.

Aneu madurant la idea, a veure si té projecció o què.

Àurea ha dit...

Va ser una nit increible, però sí, no nomé sen Chris i companyia tenen a veure, sense nosaltres juntes no haugés sigut el mateix...

Us enrecordeu jo allà cantant uuoooooo oooooo uoooooo ooooooo (imagínese el tema viva la vida jaja) després del concert? Què divertit...i la gent contestava eh!! :)

Em considero afortunada de tenir persones com vosaltres a la meva vida!

Petonets mil