10 de maig del 2008

Passar por

Ahir vaig tenir una pinya en cotxe...de veritat que em pensava que em matava. Lo típic, plovia, venia per una corba molt tancada, se m'en va anar el cotxe i no el podia controlar...vaig acabar mirant cap el costat contrari allà empotrada a la tanca de protecció i plorant. Sort que hi havia tanca, si no hagués anat precipici avall...

Quan vaig perdre el control em va entrar tanta por...buf...pensava que no ho explicaria. Finalment el que pitjor parat en va sortir va ser el meu nen, el mini Ferrari...snifff Es veu que encara no era la meva hora, ja sabeu, encara he de donar més guerra! Serà cert allò de "mala hierba nunca muere" jaja

Vive la vie!

Una foto de Formentera que vaig fer a Setmana Santa

6 comentaris:

Gemma ha dit...

Sisteeeeeer! quin sustoooo buuuf! pero bueno mira, al menys la meva nena pot explicar-ho que sino a mi em dona un infart. Pobreta...

M'encanta aquesta foto en b&n es maquiiiisima.

Fins la nit guapa! t'etim.

Abril ha dit...

guapaaaaaaaaaa, m'has espantat... espero que estiguis bé del tot!!!

un petó molt gran

Àurea ha dit...

Tranquil.les estic bé i disposada a donar guerra per molt temps!

Gràcies per preocupar-vos.

Gemma tinc el cos com si m'haguèssin donat una pallissa d'ahir nena..i de mumir al sofà les dues jaja què bo!

MUAAA

Gemma ha dit...

jajaja, va ser divertit eeeh!, hem de repetir més nits d'aquestes, jo tambe tenia agulletes ahir, torticulis no pero raro, tia que no em vaig moure en hores alla les 2 al sofa jajajaja.

Tonets!

Deja vu ha dit...

Jope, m'has acollonit!

Nineta, sisplita (versió catalana del porfita) que no et passi res!

Petonet a la pupita!

Vindré a estudi carregada de tirites de dibuixets per als nens petits (je,je,je per a tu!)Les de bambi o les de princesses?

Àurea ha dit...

Bambi millor, si no de la Heidi o el Marco :)

Tranquil.la estic bé reina!

MUA!

PD: portes les samarretes per si t'he de fer afotillo? No sé si em fallarà la Beita..