28 de maig del 2008

Com fer entendre?

Que algú em digui com es pot fer entendre a algú uns sentiments....si ho dic bé, s'aferra a qualsevol paraula, expressió i es crea falses esperances...i si ho dic de manera freda i clara em fa sentir culpable i li faig mal...

Quan sembla que millor estic, sempre em foten l'òstia un altre cop i em tiren a terra....és com als dibuixos animats, em venen per darrere i toma, clatellot! jajaja però mira, em torno a aixecar i ho intentento un altre cop :) sé que m'en sortiré, veig la llum al final del camí! Ala! Porque yo lo valgo!

Hi ha moltes coses per les que estic animada i contenta, coses bones que venen aviat i d'altres que vindràn...

Mua!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Ningú hauria de condicionar el que una persona trii el camí que vol agafar. I menys quan les coses es tenen tan clares com les tens tu.

Hi ha moments en que un/a ha de ser suficientment valent/a per apartar-se, per molt mal que faci.
Pel bé d'aquella persona que s'estima.

La cosa més difícil de la meva vida va ser fer això. I n'estic orgullosa.

Àurea ha dit...

Doncs malgrat deixar les coses clares(i aquest cop de debó) i haver sigut valenta i allunyar-me...ell només vol que apropar-se...no ho entenc...

Sí que n'és de difícil sí, perquè sembla contradictori. Pel bé d'aquella persona ara li has de fer mal perque en un futur (més o menys llunyà) sigui feliç..una altra de les incoherències de la vida...

El que no em sembla bé, és que em condicioni i no respecti el que li demano...

Gràcies per ser-hi reina!

Anònim ha dit...

Si el que ha de ser valent és ell...i deixar-te fer la teva vida!

Molts ànims!!!!!!!!

Gemma ha dit...

Costa allunyar-se de la persona que estimes, però ho ha de fer per molt mal que li faci. Crec que està sent egoista i espero que sigui capaç de veure-ho, no vull que pateixis més.

Crec que has de ser freda i clara i a més contundent, encara que faci mal es la manera de que ell reaccioni.

Parlem despres titeta meva.

Un petó enorme!!

Anònim ha dit...

Li he fet tant de mal...he fet mal a ell i a d'altres persones especials i a les que m'estimo molt...em sap molt greu, no sé, és algo que sempre portaré amb mi...tant de bo no hagués sigut així..

No era ni és la meva intenció fer mal....quina merda...ho sento...

Gemma ha dit...

Nena meva! les teves paraules no demostren sino que ets una gran persona, no et sentis culpable de res, perquè simplement no ho ets, ningú mana sobre els sentiments, es algo que sempre em dit, i així es.

Ara a estudiar ho porto fatal, molta feina i poques hores, en fi...

t'etim titeta.

Gemma ha dit...

em falta una "h" a hem dit buf!! soc una ineducada!! jajaja.

vingaaa com diu el meu nen... que no decaigaaaa!! aurea mismo a estudiar! jajaja.

Anònim ha dit...

Dober zacetek

Àurea ha dit...

Ànonim, Dober zacetek?- A good start?