31 de maig del 2008

I'm sorry

3 comentaris:

Deja vu ha dit...

Ànim Àurea, petitona!
Tot sortirà bé!

Jo últimament tinc la sensació que tot ho faig malament.
Espero que només sigui perquè estic cansada i agobiada entre tantes entregues i exàmens.

Com sempre dic: A donar la cara!

Per cert:

T'ESTIMO

Àurea ha dit...

Això espero reina....

Tot malament? No guapi, tu sempre dones la cara i vas amb la veritat pel davant, com pots anar malament? Tranqui que després del curs tot anirà millor..vinga noies, un últim esforç...

Jo estava llegint i he hagut de dormir una estona perque se'm tancàven els ullets...i aquesta nit...Bon Jovi!

Mil gràcies un altre cop per "ser i estar" al meu costat :))

Jo també t'estimo i molt!

Unknown ha dit...

Per molt be que fem les coses sempre sentim que les fem malament, però al final ens ensortim, algo vol dir no titetes meves?

Quan acabem el curs tindrem la ment per poder pensar i actuar, ara mateix va a ser que no.

Jo si que us estimo!!

P.D. ànims!!