7 de desembre del 2007

Tocada i efonsada...



Bé, ara sí que puc dir que he passat una nit sense dormir per algú. Ara sé què és tocar la felicitat amb la punta dels dits i perdre-ho tot en un instant. Tot per un malentés, per una xorrada i un comentari desafortunat...ara tant se val el perque sigui, segur que no vol ni sentir el meu nom, no em deixarà donar cap mena d'explicació...ell així ho ha decidit per tots dos.

He perdut algú important, potser la persona més important de la meva vida. La convicció que tenia que aquella persona seria sempre al meu costat, la segueixo tenint, perque malgrat ell no em vulgui al seu, jo el seguiré portant dins el meu cor per sempre i mai ningú podrà ocupar el seu lloc. L'estimo molt i sempre ho faré...sé que no trobaré mai ningú com ell, tampoc buscaré...simplement viuré i deixaré que la vida em porti pels seus camins inesperats.

Em sento petita, perduda...No vull ni pensar en el Nadal que m'espera...

La cançó va per ell :

"Oh I never meant to cause you trouble
Oh I never meant to do you wrong
Oh well if I ever caused you trouble
Know I never meant to do you harm..."

Mai he volgut fer mal a qui més estimo...

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Germaneta meva, puc saber i entendre com et sents, ja se com es d'especial aquesta persona per tu, i se quan l'arribes a estimar, espero que sigui capaç de veure que efectivament va ser un malentés. No et sentis petita perquè no ho ets, tens un cor enorme, si et sents perduda jo et portaré de la mà i t'ensenyaré el camí, aquesta desorientada t'ajudarà a orientar-te, intentaré que aquest nadal sigui lo menys dur per tu.

Ànim sister, tot de mica en mica s'anirà arreglant, vull que somriguis i que el teu somriure torni a transmetre aquesta llum que et caracteritza.

T'estimo, tinc ganes de donar-te una abraçadeta.

Anònim ha dit...

Doncs jo penso que en aquesta vida, mai es perd… sempre d’una manera o altre, aconseguim guanyar quelcom… ni res ni ningú ens hauria de fer mai perdre una nit de son, de la mateixa manera que mai hauríem de deixar que res ni ningú aconseguís fer que vesséssim una sola llàgrima…

Sempre diré que per entendre moltes coses, hem de posar-nos al lloc dels altres... t’has parat a pensar que potser aquesta persona està vivint una MOLT MALA situació personal? Que la seva actitud ha pogut ser un acte d’ofuscació?

No pensis pels demés, no pensis que ell no et vulgui al seu costat, que no vulgui sentir el teu nom, que no t’estima... n’estic convençut que no és pas així! No deixis de creure mai en les teves conviccions!! No deixis de creure mai en els teus somnis!!

I et diré més... pots sentir-te petita, pq realment ets La Petita, però no et sentis perduda, pq sempre hi ha quelcom que ens guia...

Aquesta persona estarà sempre al teu costat, en pots estar convençuda! De qui et penses que estàs parlant?!

Desitja amb tota la força que tens, i es farà realitat!

Salut!

Anònim ha dit...

És obvi que ve una època especialment dura per a tu.

És tan important estar amb la persona adequada, com que sigui en el moment adequat. El temps acaba posant les coses a lloc... El temps t'indicarà el camí, i et veig amb prou coratge per plantar-li cara a la teva vida.

I contestant al sms que m'has enviat: És veritat que fa poquet que ens coneixem, però jo també t'estimo molt. El que passa és que a mi no em sorpren... com no estimar a algú que et demostra dia sí, i dia també, que és un desastret... ets simplement i completament IRRESISTIBLE...Ja,ja.

T'estim
Meri

Anònim ha dit...

Tot es posarà al seu lloc, i sé per experiència que quan algú com tu es posa al cor d'algú, no té volta enrera, només temps i paciència ho posarà al seu lloc.
A vegades fem mal sense voler als que estimem, i precisament pq ens estimen es poden sentir ferits, si no fos així, no fariem mal a ningú

Encara q sigui en la distància, estic amb tu.

Petonets