1 de desembre del 2007

Olor a Nadal...

Ja s'acosta una de les meves dates preferides de l'any...el Nadal. Ahir ja van encendre les llums i els carrers ja fan goig...m'encanta! Quina época més maca (el que em sobra és el consumisme de molta gent però bueno).
Aquest any, però, es presenta de manera diferent. Serà un sentiment contradictori, agredolç. He de dir adéu, un adéu per sempre segurament...Serà dur perque és algú que ha format part de la teva vida durant molt de temps i amb qui he compartit alguns dels millors moments de la meva vida.
Com es fa per dir adéu a algú així? Com m'he de preparar? No ho sé, simplement hauré de fer el cor fort i aguantar el "chaparrón" tal i com vingui, armar-me de valor i llençar-me a la piscina...m'esperen dies durs i de molt plorar (ja ho estic fent ara).
Sé que no em cal demanar-ho i que hi sereu, però ho faré igualment...si us plau, no em deixeu sola en aquests dies tan durs que s'acosten.
Mil gràcies!
Ara vaig a agafar la meva càmera i a deixar-me portar, sense destí concret...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Evidentment, no cal que ho demanis… tota aquesta gent que tens al voltant i que tant t’estima, de ben segur estarà al teu costat, ja t’ho dic ara…

I bufff!!!! Crec que no hi ha una resposta concreta a les preguntes que et fas… seria massa fàcil; són emocions que cal viure-les en primera persona… i afrontar-les amb valor… és dur, cert.

De totes maneres Àurea, ets una persona amb força, molta força i n’estic totalment convençut que tu mateixa trobaràs aquestes respostes.

Plora lo just Àurea, i no deixis que aquestes llàgrimes agredolces et privin de contemplar els colors d’aquestes llums nadalenques que tant t’agraden…

T’envio molta força i molts ànims!!!

Salut!!

Unknown ha dit...

Germaneta meva, siiii, ve el nadal saps que a mi m'encanta també, té aquest caire màgic, les llums il•luminen els carrers donant color a la nostra vida.

Son dates dures per tu, ho se, pero saps que estic al teu costat, no vull que ploris sola, no ploraràs sola, tens molta gent que t'estima i entre d'elles jo, ho saps i que faré el que pugui perquè aquests dies somriguis el màxim posible, faré el que pugui perquè el teu somriure il·lumini cada racó del teu interior, com les llums que aquests dies ens acompanyaran.
Tu ets la teva llum, tens molta força sí, n'estic d'acord codi blau.

Petonets, t'estimoooo.

Joan Daniel ha dit...

Hola Àurea,
per a mi també el Nadal es especial i aquest any una mica mes amb la meva filla Irene de 10 mesos.
Segur que no estarás sola mai amb tota aquesta gent que t´estima, seran moments durs però amb la teva força interior ho treuras endavant.
Un amic.Joan Daniel

Anònim ha dit...

A tu que t'agrada el Nadal no deixis que res ho canvii, ni tan sols aquest "mal Nadal"... compta amb mi, i amb les ganes que tinc de veure't i riure com em fet alguna vegada. SÓN DIES DURS, PERÒ TOT PASSA!!
un petó guapa!!!