20 de desembre del 2007

FELICITATS a una persona única...la meva sister...

Per tu reina....perque tinguis un "Beautiful Day"



(com no, l'acció del video havia de passar a un aeroport, on tantes aventures hem viscut jaja)


Gemmeta,

Et desitjo tota la felicitat del món en aquest any que per tu comença...sé que serà plè de bones coses, moltes aventures, molta felicitat, on espero que part dels teus somnis es comenci a realitzar...però bueno no tot serà bo ehhh...ens espera molta feina, molt estrés a classe jaja però saps una cosa, ENS EN SORTIREM!
Los foto-frikis unidos jamás serán vencidos!! :)

Jo sempre estaré al teu costat, no te quepa la menor duda! Ets la meva germaneta i com tu dius, la paraula t'estimo es queda curta per expresar com d'important ets per mi...no canviis mai!


Mireu què guapes estem les dues! Si és que som com el vi...jeje I quines peasso fotògrafes estem fetes...:) jaja Aquestes són unes fotos que vam fer diumenge passat...







Gràcies per fer-me la vida més agradable i per animar-me sempre quan més ho necessito.
Què tinguis un dia excel.lent, et mereixes el millor!

31 petonets...ai que se m'ha escapat dir l'edat jajajajaja MUAAAAA


6 comentaris:

Unknown ha dit...

joooooo sister! quina plorera!!, amb lo sensible que tic avui, perque es i serà el millor cumpleanys de la meva vida. També perquè deixo enrera un any ple de emocions, bones i dolentes, pero que sense cap dubte les bones superen les dolentes. Hem compartit tantes coses... no em cansaré mai de dir-te que ets el millor que m'ha passat a la vida, que sense tu no se que seria de mi, que em vas fer resurgir de les cendres.

Mai, mai et podre agraïr lo suficient la teva gran amistad.

Gràcies per estar al meu costat. T'estimo!!!

Anònim ha dit...

I una altra vegada que m'haig de treure el barret... plas, plas, plas!!! Oleeeeeeee!!!

No deixeu de ser mai això que us fa ser especials!!! Feliciteu-vos a les dues per això que heu aconsseguit!!! Els valors que mostren les vostres lletres, són les que realment fan emocionar, pq us mostren com realment sou... jo ja us dic ara, us Felicito a les dues!!

Gemma, t'envio de tot cor un F E L I C I T A T S ben gros!!!

Un altre F E L I C I T A T S per les vostres fotos!!!

I un altre F E L I C I T A T S per lo liantas que sou!!! jajaja!!

Vaaaaa, que algú ha de bufar espelmes!!!! Ieeeeeeeee!!!!

Salut!!!!

PD: Us he felicitat???

Àurea ha dit...

Sou els millors!

Gràcies un cop més per estar sempre allà! Us estimo mooooolt!

Sí que tenim sort d'haver-nos trobat. Amistat i suport incondicionals avui en dia costen de trobar...

Per vosaltres dos:
http://www.youtube.com/watch?v=9ZgzlYKcfuo

Anònim ha dit...

Jo tiaaaaaaa!!!! Que aquesta cançó és de llagrimetaaaaa!!!! Ya te vale!!! I a sobre amb el clip de Lost in Translation!!!! Què malament t'enrolles!!!!! Pos ja et podies haver dedicat una cançó més happy, juer, que avui és un gran dia per la sister!!!! Ieeeeeeeee!!!! Si és que se t'ha de dir tot...!!!!

Doncs jo us dedico a les dues aquesta, que dius... simple, simple, ho seria, però dóna un bon rollo...

Apa, per vosaltres friki-lokas!!!

http://www.youtube.com/watch?v=KKIQjkaBpMk

Ieeeeeeeeeeee!!!!

Repartint bon rollo!!!! Ieeeeee!!!!

Pq sou fanumenals!!!!!

Salut!!!!

Anònim ha dit...

uuuuuuuuuuuaaaaaaauuuuuuu..... i jo sense saber-ho!!!!! Brutal, la cançó, impressionants les fotos, sorprenent l'entrada (com q no ho sabia), i increibles vosaltres 2.

Muackssss sincers

Anna

Anònim ha dit...

Moltes felicitats, moltes felicitat,Gemma, et desitjem nosaltres, moltes felicitat!

Molts petonets, i feliç aniversari, encara que sigui amb retard...

Penso que ets una persona molt bonica...i m'agradarà tenir-te sempre aprop meu.

Un petó de vaca.
Meri

Un últim apunt, la teva foto em recorda els ossos rebregant-se amb els arbres, què caray fas rebregant-te amb la paret...i perquè em quedo aquí en el comentari...