2 de juliol del 2007

Dia estressat....

Després d'un cap de setmana llarg a la capital tota rodejada dels de la gay parade, ara toca la tornada a la dura realitat.
Avui tinc feina per un tubo i a més estic sola ante el peligro! Bufff Ohhmmmm Ohhmmmm sort que aquesta tarda tinc la meva primera classe de ioga. Viam si això m'ajuda a relaxar-me i desconnectat de tot.

Per cert, que dur és adonar-te de has comès un error oi? Tenir-ho tot i deixar-ho escapar...bé diuen que tot té solució en aquesta vida. Espero que sigui realment cert!

Aquesta nit posaré alguna fotito més per aquí!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Hola guapa!
rectificar els nostres errors, això es el més important. Viure sense renunciar a la plena felicitat ;-) perquè la plena felicitat existeix i t'està donant la mà, només l'has d'agafar.
Petonets sister!