19 de juliol del 2007

Cap de setmana de muntanya

Eiiiiiiii

Diumenge per fi vaig retornar al monte, ja ho diuen que la cabra tira al monte ja jeje. Per fi vaig tornar a fer un cim, el Puigmal, i aquesta vegada va ser doblement gratificant. Vaig conèixer una gent genial! El meu gran amic Sergi ens va portar tota una colla d'amics i ens ho vam passar molt bé.

Al principi pensava que em moria amb el "repechillo" com li deien ells...diossss pensava que no podia pujar-lo! Veig que estic en baixa forma...molt donar al botonet per fer fotos però d'exercici....només caminar veig que no és suficient :( i el ioga va genial per relaxar i estirar però crec que hauré de fer més pq una ja té una edat jeje
És molt maco el Puigmal i tot l'entorn. Llàstima que per fer fotos...no es la òstia...però bueno....no se pué tener tó, oi? :) I a més, feia una mica de boirina....

Cap al final vaig tenir una mica d'ensurt amb el turmell però tot va quedar en no res. El tinc un pèl inflat però res amb el que m'esperava buffff

Gràcies a tots per fer-nos passar un dia tan divertit!!! S'ha de repetir, el proper què era, l'Aneto?? Ah no comencem per coses més sencilles que dp hi ha els rajats i els que tenen vertígen...vaja tela, com les nenes jeje

Aquí teniu una afotito de grup....per suposat, feta amb un compacta, eh Sergi! jaja (no sé pq es veu tan petitona...)



1 comentari:

Anònim ha dit...

que ajco de peña! es riuen de la meva prestigiosa compacta. i lo de el vertigen.....sin palabras.jajajaajaja de fet jo no vaig mirant les papallones com per torçar-me el tormell en un camí tant facil jajajjaajaja. la veritat es que ha estat genial i tot i q el dia no va acompanyar x culpa de la boirina....si ens haguessim espabilat mes alhora de pujar(ejem) hauria estat millor x fer foticos del montseny, cadí i de la zona de la cerdanya ja que es un dels pics mes alts de la zona.
apa gent, ja sabeu q a partir d'ara ja no s'accepten mariconades i començarem x l'aneto, seguirem amb el montblanc i anirem avançant cap al K2.
un petó molt gran x aquesta noieta tant simpatica i tant........especial. MUAKS