18 d’abril del 2007

Prenent decisions...

Estic en una etapa de la meva vida on estic aprenent a prendre decisions. No sé si tinc la necessitat de plasmar els meus pensaments i inquietuts per compartir-les amb vosaltres per rebre consells, per sentir-me escoltada (o llegida) o per jo mateixa entendre què passa pel meu cap en aquests moments, que us asseguro no és gens fàcil :)

Bé, estic passant uns moments difícils en algun aspecte personal. En aquest procès de prendre decisions m'he adonat de que tinc gent al meu costat en qui puc confiar i que m'estan ajudant moltíssim, només escoltant-me ja m'ajuden. Gràcies a tots!

El meu somni és ser fotògrafa i espero poder aconseguir-ho. L'objectiu d'aquest blog és també poder compartir algunes de les meves creacions amb vosaltres.

El que tinc molt clar és que s'ha d'aprofitar el moment que estem vivint, d'aquí el nom dle blog, Carpe Diem! Demà no sabem on estarem ni si estarem, per això hem de viure al màxim cada minut, i això és el que faig.

Apa, esto es todo amigos! (com diria el Bugs, That's all folks!)
Com he dit:


1 comentari:

Anònim ha dit...

"El meu somni és ser fotògrafa i espero poder aconseguir-ho."

Ara vaig jo...

"El teu somni és ser fotògrafa... i si realment ho vols... ho aconsseguiràs!!"

Salut!!!!