25 d’abril del 2007

Cap de setmana increible al Delta

Aquest cap de setmana passat ha sigut una passada, brutal. No tinc ni paraules per descriure'l.

La meva gran amiga i companya d'aventures i de somnis Gemma i jo vam anar a un taller fotogràfic al Delta de l'Ebre. Els professors, Santi Martorell i Joan Gil són increibles. Són uns mestres de la fotografia i a més super simpàtics i accessibles. Vam aprendre coses noves d'una manera divertida i amena. Els companys també molt bé. És molt maco quan estàs rodejat de gent que comparteix les teves passions i aficions.

A mi personalment em va servir de molt, no només en l'aspecte fotogràfic. Vaig aïllar-me dels mal de caps i històries. Vaig desconnectar tant que no volia tornar cap aquí!! Realment en aquells moments només importava el Delta, la seva llum i la meva càmera....va ser màgic. Em vaig carregar les piles i vaig tornar plena d'il.lusions i somnis!

Com que la Gemma i jo som "una mica" gafes el temps va ser bo però la llum no va acompanyar gaire per les fotos. La primera sortida de sol no va ser espectacular segons la gent habitual, però per ser la meva primera crec que va estar prou bé i que vaig fer algunes fotos maques.
Durant el dia hi havia estones de bona llum i d'altres no tant....la posta de sol....malament, es va posar un núvol gran i gris just per on es posava el sol jaja GAFES! I després de la matinada pel segon dia....la sortida de sol....res, ennuvolat! jaja però malgrat no tenir elscolors del sol crec que va ser maca.
Tot val a dir que no som les úniques gafes que algú va dir que també ho era eh! :)

Quan processi algunes fotos les pujaré...ara encara no he tingut ni temps de veure-les totes amb la calma.

2 comentaris:

Gemma ha dit...

Hola guapi!
La vida està plena de decisions dificils de prendre, pero ens fan madurar. Cada vegada que caiem i ens aixequem estem aprenent i ens fem més fortes, així es la vida, caure i tornar a aixecar-se.

Por als canvis, por a donar un pas, ens alliberarem d'aquesta por i la nostra vida serà plena.

Aprofitar cada moment de la vida, quina raó tens, i es el que fem oi?

El nostre somni es farà realitat, viure de la fotografía y a més fotografía de viatges. Un petó molt fort.

Gemma ha dit...

m'he equivocat soc una fistra el comentari anterior no anava aqui, jeje.
El cap de setmana al Delta, brutal i compartir-lo amb tú el millor, hem conegut gent meravellosa i he rigut i disfrutat enormement, que ve m'ha vingut. Sí com gafes i... a mucha honra, jajaja, pero saps que hi tornarem i no molt tard.
Petons titi.