12 de febrer del 2009

Someone please, lift me up



Ostres, quin dia tan dur....quins dies tan difícils venen...necessito tota l'ajuda possible, i ni tan sols així es pot fer gaire per mi, ja que pots tenir a gent al teu costat, però els problemes realment els afrontem sols...

Avui ho veig tot fosc...no negre, si no gris fosc....malgrat ser optimista i positiva, la situació em desborda i no puc més. Necessito poder tirar endavant, començar de nou, ser lliure i feliç d'una vegada. Porto massa temps així i n'estic tan farta...el problema ha tornat a ser prop, i no ajuda gens la veritat...què dur...però suposo que si un realment s'ho proposa, tira endavant, i jo, ho faré!

2 comentaris:

Abril ha dit...

aiiiiiiixxxxxxxxxxxx, vinga amunt valenta!!!!!

estic al teu costat, jo saps, oi?

petoooons

Àurea ha dit...

Gràcies amorcet, ho sé que hi sou, i estic molt agraïda!!
Petonets!!