5 de febrer del 2009

Dreams...



L'altre dia vaig llegir que:

"It's the possibility of having a dream come true that makes life interesting..."

Jo tinc un somni....(bé més d'un jeje) però el més important per mi és que vull ser fotògrafa...mica en mica, pas a pas espero aconsseguir-ho...almenys estic treballant dur perque es faci realitat i amb això de moment estic satisfeta. I bé, el que vaig llegir diu que la possibilitat que un somni es faci realitat és el que fa la vida interessant. Quanta raó té en Coelho...

Per tots aquells que teniu somnis, us desitjo que es facin realitat, i que mai us manquin somnis a la vida, que és el que la fa realment interessant i vibrant!

1 comentari:

Gemma ha dit...

ufff titi, feia molt que no mirava el teu blog...

Saps que el nostre somni es farà realitat i serem fotògrafes, no ho he dubtat mai!

muaks!!