21 d’octubre del 2008

Dies de tardor



Com acabo de dir a un altre blog, la tardor és la meva estació preferida. La trobo tan romántica, tan especial...els carrers de la ciutat plens de fulles seques, les muntanyes plenes de colors tan diferents que de bonics posen la pell de gallina...els dies plujosos i grisos on donen ganes de quedar-se a casa tapadet, llegint un llibre amb un got de llet calenta a la mà i mirant per la finestra...

Potser m'agrada tant perque vaig nèixer en aquesta estació, o potser no, el cas és que cada any quan s'està acabant l'estiu, desitjo amb fervor que arribi la tardor.

Aviat faré un anyet més, ostres tu, un més pel sac! Crec que ha sigut un any ben aprofitat, he fet moltes coses, bones i no tan bones, però en el còmput general crec que treuria notable almenys :) Però no sóc jo qui jutjar ni posar nota, simplement, estic satisfeta amb els meus actes i decisions preses. Sens dubte, el millor que ha tingut lloc en aquest any ha sigut realitzar un dels meus somnis, anar a New York...ho sé, he de fer la crònica però es que encara a dia d'avui no crec que les paraules facin justícia al que vaig sentir en aquells moments...per això crec que ho diré amb fotografies, que potser m'expresso millor...

Ara mateix escric aquesta entrada al blog des d'un altre món, un món definitivament ben lluny d'HP, que és son físicament em trobo en aquests moments...un món màgic, ple de camins i cruïlles, amb tota la vida per davant...encara em queda molt per caminar, qui sap on em portaran els camins escollits? Segur que a bon port...n'estic convençuda...



Foto presa a un lloc especial i màgic per mi

6 comentaris:

nos dormimos sin hablarnos ha dit...

Miro la foto, i em dona la sensació que en qualsevol moment apareixerà un espectre.

P.D: No és "un altre blog", és "El blog".

Ja,ja,ja, per cert qué mentidera:

"on donen ganes de quedar-se a casa tapadet, llegint un llibre amb un got de llet calenta a la mà i mirant per la finestra..."

Jo també tenia ganes de sortir a correr aquest matí, i per això he posat el despertador a les 6:00. Naturalment, no m'he pogut aixecar.

Quan t'ha vingut de gust quedar-te a caseta? (Aquest registre de tu encara no el conec).Ja,ja,ja.

Anònim ha dit...

Diuen que la tardor, és la primavera de l'hivern...

Per un moment, pensava que diries...

"M'encanta la tardor pq és l època de l'any, on m'engalano amb les meves xiruques, el bastonet, i vaig a fer de pixapina boletaire..." Jajajaja!!! Ieeeeeeeee!!!! Qué zusssstoooooo!!!!

"els carrers de la ciutat plens de fulles seques, les muntanyes plenes de colors tan diferents que de bonics posen la pell de gallina...els dies plujosos i grisos..."

Em quedo amb la teva definició de tardor!!! Ieeeeeeeeee!!! Per no dir les frikades supremes que es poden fer a la tardor... ainssss!!!

Una foto tremenda!!! Felicitats!!

P.D: Jo no vull dir res... però en queden 13... ieeeeeeeeee!!!!

Salut!!

Àurea ha dit...

nos dormimos...bona manera de definir la foto...però m'agrada que pensis així perque és una de les sensacions que volia transmetre...misteri, sol.litud...

Val val, mea culpa, és EL BLOG :)

A part de lo hiperactiva que sóc,i encara que sembli mentida, a mi m'encanta dormir als matins, i en els dies grisos i plujosos encara em ve més de gust...pregunta per aquí a qui em coneix i et diran que sóc una petita "marmotilla" jaja

Jo avui m'he adormit...volia fer això d'anar al gym al matí, veig que m'he gastat els diners en va, no tindré el que s'ha de tenir per llevar-se...s'està massa bé al llit als matins jaja

T'etim!

Àurea ha dit...

13 i baixant...molt graciòs...però em queda el consol que encara em queden dos cops a la vida de fer 20i pico jajaja no com d'altres que això ja ho van deixar enrere! ALA! :)

Ja saps que jo potser sóc pixapins per zona geogràfica on he nascut jaja però que la lio allà on vaig i no tinc cap mena de problema en ficar-me per les granges, embrutar-me i inclús ficar-me a l'aigua i quedar-me en tanga davant els submarinistes jajaja

Gràcies pel comentari de la foto...sembla que a la profe tb li van agradar :)

MUA!

Gemma ha dit...

guapeta meva!!
per mi també es una de les estaciones preferides, te un encant especial per tot el que has explicat.

Que bonica la foto, m'agrada (encara que ens diguin els profes que no es pot dir...)es màgica, vols dir que per aqui no viu el duende? jejeje

Dintre de poc la meva nena farà un anyet més, un anyet més juntes titi! i que sigui així tota la vida!!

t'estimo!! t'enyoro! et necessitoooo!!

Àurea ha dit...

Jo tb t'enyoro i et necessito molt guapi :( molt snif....

Mira saps què et dic.que a mi tb m'agrada la foto ALA jaja

Que vagi mb el viatget, disfruta i sobretot, fes moltes fotos per ensenyar-li a la sister!

Sempre juntes!