14 de juliol del 2008

Per les meves nenes



Com diu la cançó:

"Els àngels amb ales de plata
no haurien de conèixer el patiment
tan de bo pogués patir per tu"

No és que sigui massoca ni res per l'estil. Simplement és que no m'agrada que la gent a la que m'estimo pateixi...suposo que ja m'entenieu però perque quedi clar!

Us estimo!

No em falteu mai!


Precious - DM

Precious and fragile things
Need special handling
My God what have we done to you
We always tried to share
The tenderest of care
Now look what we have put you through

Things get damaged
Things get broken
I thought we'd manage
But words left unspoken
Left us so brittle
There was so little left to give

Angels with silver wings
Shouldn't know suffering
I wish I could take the pain for you
If God has a master plan
That only He understands
I hope it's your eyes He's seeing through

Things get damaged
Things get broken
I thought we'd manage
But words left unspoken
Left us so brittle
There was so little left to give

I pray you learn to trust
Have faith in both of us
And keep room in your hearts for two

Things get damaged
Things get broken
I thought we'd manage
But words left unspoken
Left us so brittle
There was so little left to give

14 comentaris:

Abril ha dit...

molts petons per les 3

Àurea ha dit...

De fet l'entrada va per 4 persones, la Gemma, la Tania, La Meri i tu, llavors seríem 5 les que rebem petons no?? jajaja

Tot i que tu rebre petons de tu mateixa...deixa que te'ls doni jo :))

Anònim ha dit...

Ummmmmmmmm! Qué bé, m'encanten els petons...

Ja,ja,ja!

Sóc la única que sóc La Meri (en mayúscula), sona a nom artístic, més o menys com La Pantoja.

Escolta, dissabte, concert i després et quedes a casa a dormir. No?

Un petó de vaca per a totes.

Gemma ha dit...

Gràcies guapi! que maca la cançó, snif, tu tampoc em faltis mai, pots estar segura que jo no et faltaré, juntes foreveeer.

T'estimo tant...

Àurea ha dit...

jajaja kin fart de riure La Meri :))) clar tu tens una menció especial jeje Com La Juani tb jajaja

Val, no ho havia pensat, dp del Boss a ca teua! Jo igual m'estic allà a la graderia, ja veurem...sempre estic al barullo i per un cop m'agradaria anar assentadeta...però bueno això ho dic ara!

Merci a les 3 per seguir les meves passes, ara només falta la Tania, alias "La Maki" (aquesta menció tampoc es queda curta eh jaja).

Petons mil

Abril ha dit...

la Tania no la conec!!!!!! :(
té blog??? jeje...

gracies per inclourem, i així aprofito per ampliar els meus petons, i siiiiiiii per les 5, q totes ens ho mereixem que carai!!

muack, muack, muack, muack i muack!

Anònim ha dit...

La que faltava ja està aquí!!
Jo no se escriure tan bé com vosaltres,ni gaire bé se com funciona aixó, per aixó em veieu per aquí!!pero no vol dir que no hi sigui!!!
Mil petons!!

Àurea ha dit...

La maki = la Tania...per les que no la conegueu :)

Tania, no irá por mi lo de escribir bien, si no es que yo no vivo en el mismo planeta que tu eh! Bueno de hecho yo no vivo en el mismo planeta no jajaja estas 3 son las artistas...yo quiero expresar tantas cosas que me estreso jeje

PD: Alguna new? :-P

Abril ha dit...

hola maki=Tania...proposo una trobada de les 5, dijous 24?
(perà això potser millor per mail, no? jeje)

Àurea ha dit...

Val, la quedada em sembla una gran idea...problem: el 24 marxo de vacances fins el 4! Hauria de ser a la tornada o un altre dia abans...
Ja us envio email!

Petonets reinetes MUAAAA

Abril ha dit...

a) 23
b) 22
c) div 18
d) dp de vacances (25 agost, jeje)
e) ns/nc
f) altres

Àurea ha dit...

El cert és que jo abans de marxar ho tinc complicadet....divendres ja tinc plans, dissabte concert del BOSS!!!!! diumenge en ppi tb tinc plans i durant el dia preparar cosetes que he de preparar....dimarts sopar d'empresa....ostres tu qin estrès....

Així que la meva resposta sria

f) altres : estres a tuti pleni! jajaja

Àurea ha dit...

Ostres Abril, quàntes coses ens hem d'explicar em sembla a mi, no??

MUAAAA

PD: Per cer no ho he dir però a mi tb m'agraden els petons i últimament escasean un poco en mi vida jajajaja sniffffff :(

Abril ha dit...

Doncs si, moltes... recordo molt sovint una frase q em va dir fa temps la Gemma, quan us vegi li recordaré!!!!

jajajajajajajaja

mmmmmmmmmuuuuuuuaaaaaaaack