4 de novembre del 2007

Un anyet més...

Bueno, ja sóc un any més vella amb v, i tinc més experiencia, he après dels meus errors i no els tornaré a fer i bla bla bla...jaja el que només sé és que, sóc un any més vella! La resta ja es veurà...no m'hi vull capficar ni pensar en el que vindrà...

Encara arrossego coses pendents de solucionar, temes que no acabo de tancar i no sé si és por o què però no els acabo de definir. A dies crec que serà millor i a dies crec que no podré superar-ho...no ho sé i ja dic, no m'hi vull capficar...

Ara sé el que tinc, una feina estable, uns companys de classe envejables i divertits, bons companys a la feina, grans amics, persones especials i familia al meu costat que m'acompanyen en aquest camí tan maco i imprevisible que és la vida. Tinc uns somnis i els vull fer realitat, això em manté viva i m'agrada! Vull ser fotògrafa! :) I sobretot continuar vull ser feliç. És l'objectiu principal que tots hauríem de tenir.

Penso en els anys passats i intento fer balanç. He comès errors, com a persona humana que sóc. He ferit persones que estimava i m'estimaven, però vull dir que les continuo estimant igual i que si he ferit algú, no era pas la meva intenció i que ho sento. Però crec, que també he fet moltes coses bones i n'estic orgullosa de les decisions preses i de les coses que he aconseguit fins ara. Em considero una persona afortunada i feliç.

Moltes gràcies a tots els que sempre esteu allà amb mi, no ho oblidaré mai. I gràcies a tots els que en el dia d'avui us heu enrecordat de mi. Crec que cap us heu oblidat de mi! Quina il.lusió que fa!

PD: Ja posaré alguna fotillo d'ahir la nit pq els que no vau estar, veieu que em segeixo conservant igual de bé je je de moment dir que no cunda el pánico, que no he canviat, segueixo éssent igual de fistra i despistada ja que la meva càmera se la va quedar la Lliber al bolso ;) quins caps!

7 comentaris:

Joan Daniel ha dit...

Hola Àurea,
moltes feliçitats!!!!
te desitg tot lo millor i que siguis molt feliç.
Segur que conseguiras tots els somnis que tens amb tota la gent tan maravillosa que te envolta al teu costat.

Una abraçada.Joan

Anònim ha dit...

... gàrgares... ujum, ujum...
Un, dos, tres...

"Anys i anys, per molts anys, a la una per molts anys!! Anys i anys, per molts anys, a les dues per molts anys!! Anys i anys, per molts anys, a les tres per molts anys!!! Volem que Àurea t'ho paaaassissssss... bufis fort i les apaguis!!!!"

Ieeeeeeeeeeee!!!!!

De tot cor, moltes i moltes i més moltes felicitats!!!!


PD1: estic segur que aconsseguiràs el que et proposis, seguríssim!

PD2: pots considerar-te afortunada.

PD3: Fistra!

PD4: F E L I C I T A T S!!!!!

PD5: Salut!!!!!!

Unknown ha dit...

Hola velletaaaa!! jajaja jo tinc les de callar oi? jeje. La vida no es facil oi? gens facil, però el teu esperit lluitador farà que aconsegueixis els teus somnis, t’ho diu la bruja Lola, encara que moltes vegades m’he equivocat, quina kk de bruixa jajaja. Dius que has fet mal i que t’has equivocat, bueno… tots sense voler amb les nostres decisions fem mal algú, però això no ens converteix en males persones i tu ets una persona amb un cor interminable.

Saps que t’estimo gemaneta meva, de nou FELICITATS (encara que t’escrigui un dia després jeje) em sembla que es la tercera vegada que et felicito jajaja.

Un petó enorme. MUAAAAAAAA

Anònim ha dit...

Moltes felicitats guapaaaa!!!!
Jo no hi era (snif, snif), però ho hem de celebrar igualment.
Espero que segueixis tan fistra i despistada com fins ara... és part del teu encant (només una petita part, eh)!!!!

petons i venillo!!!!!

Àurea ha dit...

Mil gràcies pels comentaris, i a tots els qui us vau enrecordar de mi. Em fa il.lusió i em dóna molta alegria pensar que la gent m'aprecia i em recorda en dates especials...

Anys i anys, sé que sempre hi ets. Gràcies, ets el millor...

Molts petonets! No tinc paraules per demostrar com estic d'agraïda per les vostres mostres d'apreci.

Anònim ha dit...

Doncs a mi em dóna que la gent t'aprecia i et recorda encara que no siguin dates especials... que se t'ha de dir tot!!!!

Va tira!!!!

Salut!!

PD: Amb qui et penses que estàs parlant??!! Ainssss...

Anònim ha dit...

La vida es un regalo, yo ahora me doy cuenta que tengo que vivir a tope, todas las decisiones son buenos, todas. Es posible que luego nos echemos para atrás, pero creo que ay que mirar la vida a los ojos y poder decirlo, que el que manda eres tú. Gracias a Gemma estoy descubriendo muchas cosas que antes no podía ni pensar, y me gusta y si me equivoco, me disculpo y la vida sigue… esto es genial.
Miremos a tras pero lo justo, nuestras vidas son nuestras de nadie más.
Felicidades, con retraso.