17 d’agost del 2007

Per anar fent boca...

Fa dos dies que hem tornat del Marroc i encara em sento com fóra de lloc aquí. Ha sigut un viatge molt intens, diferent i divertit. M'ha encantat tot el que he vist i ja us puc assegurar ara que hi tornaré!

És cert allò què ens van dir els Berbers...quan una persona veu el desert, alguna cosa canvia en el seu interior. Encara no sé ben bé què és el que ha canviat però sí que ho ha fet...

Poso de moment una fotito, la foto típica que ens havíem de fer :)




I per acompanyar-la...aquesta cançó que tants bons records em porta...mirar les dunes amb la vista i la ment perdudes en la inmensitat del desert...un plaer pels sentits sens dubte...





Quan pugui faré una crònica del viatge i posaré algunes fotos. De moment demà tornem a marxar, aquest cop cap a Eivissa. No anem de festa si és el que estàveu pensant no! Anem, com no, a fer fotos!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi el que no m'acaba de quedar clar del tema Marroc és:
- Els camells tenen una o dues txepes (o com s'escrigui...)? Llavors els dromedaris...?

Segur que ha estat una experiència espectacular, i segur que poder contemplar la inmensitat del desert i veure'ns tan petits, ha de marcar per força!

A Eivissa a fer fotos... ainsss... a Eivissa es va a liar-la!!!! Que se us ha de dir tot!!!

Apa doncs, que us vagi molt b per la Illa Blanca!!

Salut!!!

Unknown ha dit...

bbbuaaapaaa! jeje
quina passada de viatge hem fet! realment inolvidable, uns dels millors viatges que he fet i amb tu a sigut especial. Àurea, saps que t'estimo moltissim, que no sé que faria sense tu, que viure tot el que estic vivint amb tu es el millor que m'ha passat i m'està passant a la vida. La meva germaneta, la sister, la tieta jaja, ets genial Àurea, especial, no ho dubtis mai.
Muaaaaaaaaa!

Àurea ha dit...

Sister!!! Jo també ho he passat genial. He fet viatges especials i macos però m'atreveixo a dir que fins ara aquest és el millor. Hem vist escenaris tan diversos, hem interaccionat amb la gent del país, hem menjat molt cuscús i tagine jeje i hem begut molt thè à la mente!!! ;)
Però, sobretot ha sigut un viatge increible perque l'hem fet juntes,un viatge per les dues, per fer allò que tant ens agrada, fotos! I malgrat tantes "puestas de sol fallidas", no canviaria ni un minut viscut per res del món!
T'estimo molt bbbuapi, tu tampoc dubtis mai que ets molt i molt especial!